THE PERFECT SEASON! D.C-2370 team Black is kampioen!
Afgelopen vrijdag zette Team Black de kers op de taart met een knappe 7-3 overwinning tegen Thijs A. Zo sloten ze een perfect seizoen af: 22 wedstrijden, 22 overwinningen!
Een prestatie waar we alleen maar enorm trots op kunnen zijn. Ook individueel werd er stevig gepresteerd, enkele knappe prestaties op een rijtje:
- Vincent Borgmans die als tweede eindigde in het individuele klassement!
- Sebastiaan Hovens die als derde eindigde in het individuele klassement!
- Vincent Borgmans en Sebastiaan Hovens die de meeste 180's gooide (ex aequo) met een totaal van 18!
- 3 spelers in de top 10 van het individuele klassement!
- Een gezamenlijk totaal van 58 180's met de ploeg!